Livsomvändande upplevelse

Whats up?!
 
Idag hände något spännande ska ni veta! Pygmén trodde att vi skulle köra på ett dressyrpass där jag tydligen skulle jobba... På en söndag?! Nej du... När vi väl kom in i ridhuset så var det en hel del nya saker där! Massa vagnar och två små pluttar som sprang runt med en sådan bakom sig. Alltså... Varför? Vad är meningen med det? Då går det ju inte att köra "kast med liten irriterande pygmé"... Hann inte prata med dom heller och fråga ut dom hur dom egentligen tänkte där. Såna där vagnar är ju tunga! Inte så enkelt att välta dom.. Speciellt inte om man själv sitter fast i den...
 
Ååh, vilka funderingar jag fick där! Blev inte riktigt klok på det hela när jag inte hittade något logiskt svar. Var lite ofokuserad på pygmén men hon förstod inte vilken livsomvändande upplevelse jag fick där. Hon förstår verkligen inte att även buffalo bill funderar på livet då och då!
 
 
Nu laddar vi för en ny vecka, nya bocksprång! Själv avslutade jag det hela med att snacka med min nya polare Hubert, han är kung. Spånpuss och språng, tjing tjong! / Stäppens härskare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback