Konditionsträning på 45min

Foto: Rebecka Borg
 
Dagar man känner att man helst av allt bara vill låsa in sig någonstans och göra bort alla stressmoment är hemska. Det är då man behöver en liten busponny som tittar upp över boxkanten med hälften hö, hälften pannlugg som hänger ner över busiga ögon. Då släpper allt! Drog på all utrustning och for ut i snön, konditionsträning på schemat. När jag rider ensam vill jag helst inte fara alltför långt bort om något skulle hända så då håller jag mig på travstigen runt ridskolan. 3 varv blev det på 45min. Något loj för dagen, vet inte riktigt vad det var. Kanske träningvärk från igår, eller också så har han upptäckt att han börjar få fara ut ensam utan kompisar och stallet har alltför stor dragningskraft. Gissar på en engångsgrej. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback