Försöker varva ner men det är svårt

 
Sitter och ser på film och bara har det bra. Har precis sett klart en av Harry Potter filmerna och nu kl. 21.00 kör Crocodile Dundee igång. Älskar dom filmerna! Men samtidigt kan jag inte bara sitta och se på filmerna, jag är själv för mycket uppe i varv trots att jag försöker varva ner kvällar som denna...
 
Så jag tänkte såhär, alla ni läsare som har blogg, kan inte ni skriva en kommentar och ge mig er bloggadress så jag har något roligt att sysselsätta mig med ikväll? :)

Kommentarer
Postat av: Therese Bjuhr

Så glad för din skull att Lusen äntligen blir bättre :D

Svar: Tack! Det känns verkligen toppen att han blir bättre för varje dag som går! :D
Pernilla Larsson

2013-01-05 @ 22:07:04
URL: http://myworldinmyeyes.blogg.se
Postat av: Zarah

Vi skriver hemskt lite jag och G, men ibland så slår man till ;) Tycker iaf att de är sketaroligt att följa dig mot dina drömmars mål med drömponnin :)

Svar: Vad roligt att du gillar bloggen! :)
Pernilla Larsson

2013-01-05 @ 22:46:08
URL: http://groovi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback