Veckans schema

 
Såhär har jag tänkt mig veckans schema. Idag ska jag testa två sadlar, förhoppningsvis fungerar dom så jag äntligen kan ha mina egna! En dressyr och en hoppsadel :) Då det blivit mycket dressyr på slutet och förra veckan var kaos så kör jag konditionsträning ute och lite markarbete under vardagarna. Känns som att både han och jag är värda att få fara ut och busa lite! I helgen var det tänkt att det skulle vara dressyrträning för Gunilla men det blev tyvärr inställt. Jag kommer att jobba dressyr ändå och på söndag är det osäkert vad det blir. Det blir kanske att jag får tid att träna för en tränare från klubben, annars blir det lite markarbete där då också. Vi ser vad det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback