Underbar helg!

Bästa vän och jag på fredagens förfest!
 
Har haft en helt otroligt rolig helg! Rosenström i fredags med awesome människor, vilken kväll. Vilken Rosenström. Vilket jävla band. Helt otroligt bra var det! Lugn lördag med möte på stallet och dressyr med prinsen. Idag stalltjänst med kalasbra människor som förgyllde dagen så otroligt! Världens finaste ponny tog mig upp till 7 himlen och jag känner bara att jag är lycklig. Just nu kan jag säga att jag älskar livet till 110%. Bara att ladda om för en ny vecka och på lördag blir det Stiftelsen i Sundsvall! Awesome!

Kommentarer
Postat av: Anonym

AHAH MUPPUNGE!

2013-02-11 @ 08:18:24
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback