Motivationen är tillbaka

weheartit.com
 
Jag har tagit tag i träningen igen. Förra veckan blev det badminton och jobb med roddmaskinen och idag ett instruktörslett styrkepass. Motivationen är igång igen, jag vill ha en stark kropp, för mig kvittar det om jag behåller samma former men bygger mer muskler, att bli smalare är inget mål men några cm lär man minska ändå gissar jag. Varför nu detta? Dels för att min arbetskollega vill ha en tränarkompis på vardagarna, dels för att jag själv har en otroligt bra anledning. Nu håller Lusen på att bygga upp sin egen styrka och då är det inte mer än rätt att jag gör samma sak. Jag ska också känna av träningsverk, jag ska också vilja strypa den som tvingar mig till det för att sedan med lätthet göra det jag knappt klarade av för någon månad sedan. Kroppen ska ändras till det bättre och tillsammans ska vi bli starkare. Jag måste ha styrkan för att orka rida ihop all den kraft och energi han kommer att få. När det blir verklighet, då kommer vi vara grymma på det vi gör. Oavsett om det är träning eller tävling. Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback