Dressyr barbacka

Foto: Rebecka Borg, Hösten 2012
 
Tyckte att det var så otroligt roligt i fredags så jag fortsatte på samma bana idag; dressyr barbacka. Min finfina häst. Skulle vilja stoppa tiden just nu och njuta så mycket jag kan av att få sitta på hans rygg. Inte riktigt helt mjuk i sidorna som jag skulle önska men det var inte långt borta. Öppna, skänkelvikning, förvänd galopp. Allt fungerade. Övergångarna var väl inte de vackraste men äsch... Man kan inte vara bäst på allt samma dag ;)
 
Vår tränare kikade på honom idag också och tyckte att det blivit stor skillnad de två veckor som hon varit borta. Det känns jättebra att man ser skillnad på bara två veckor! :D 2013 kommer fortsätta vara så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback