Bra start inför tävlingsåret 2013!

Tack snälla Katrin för att du filmade! :)

Ååh, finfina ponny! Hovböldens hål känns inte av för fem öre, snarare tvärtom. Han känns mycket fräschare nu när den har kommit ut! På framridningen fick jag en helt underbar känsla; tryck i bakkärran, lagomt stöd i handen och han väntade på mig. Energi hade han också så det räcker och blir över, haha! Inne på banan var han riktigt trevlig tills efter första skänkelvikningen, då dog han verkligen av. Andra skänkelvikningen var inte ens en sådan, travökningarna existerade inte och vänstergaloppen var skrattretande. Men jag är så otroligt nöjd med vår insats idag ändå för resterande delar av programmet var han såååå fin! Första förvända galoppen fick vi till och med en 7 på! :D

Med denna ritt som utgångspunkt för detta år känner jag att jag kommer att ha en döläcker ponny att rida inom ett halvår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback