Beauty of my life

 
There's something called beauty of the day. But in my life your the beauty of my life, my heart, my soul.
 
Det finns ingen som får mig att känna mig så behövd, älskad och omtyckt som denna ponny kan. Han sliter av mig mössan, dregglar ner hela mig, knuffar omkull mig, kastar av mig i djupsnön och kör vattenkrig vid duschning. Att därefter se de busiga ponnyögonen under den långa pannluggen gnistra till och vara fulla av liv och bus får mitt hjärta att smälta och smilgroparna att titta fram. När han lägger huvudet på axeln, blåser varm luft i ansiktet, bufflar mjukt på mig och somnar vid minsta beröring; då är det precis som att tiden stannar upp. Jag ångrar inte en sekund att jag tog det bästa beslutet i mitt liv. Det kommer jag aldrig någonsin göra heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback