Vilohelg, eller?

Bilder från senaste dagarna; en civilklädd jag som ska på middag och en lortgris till ponny. 
 
Äntligen helg! Har överlevt första jobbveckan efter semestern och har en lugn och skön helg som avkoppling. Eller ja, lugn och lugn. Igår blev det middag hos föräldrarna med bästa vän för att sedan ha en mysig filmkväll som slutade i att båda sov som stockar efter halva filmen. Välkomna tillbaka rutiner! Idag blev det stalltjänst med underbara människor omkring sig, man blir så mycket gladare av det! Har precis duschat och nu gör jag väl som alla människor gör en lördag eftermiddag/kväll; bakar, städar, tvättar, diskar, lagar mat, ser på serier emellan allt, bloggar och ska om några få timmar ut och ta in hästarna. Morgondagen ser ut som så att jag jobbar förmiddag, mitt på dagen ska hagen bort ute på betet och på eftermiddagen blir det stallet och uteritt. Lugnt med andra ord ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback