Planering för två veckor framåt

 
Blev halvt förvirrad idag då jag försökte tänka ut veckans planering för att det skulle stämma med nästa veckas. Jag gjorde helt enkelt för två veckor framåt eftersom vi åker iväg och tävlar 7-8 september. Trots att det är tävling på gång så vill jag inte lägga in en massa dressyrpass utan jag prioriterar uteritterna. Han ska vara positiv och vara i bra kondition, därför behövs även dom. Tror även att jag behöver varierad träninng för att jag ska vara motiverad och taggad. I vanliga fall kanske jag rider... dressyr 1-2ggr i veckan? På fredagen innan blir det en lugn uteritt där vi kan släppa allt och bara vara och på så sätt vara psykiskt beredda för vårat första meeting på bortaplan! Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback