Nya hästmagazinet i handen

Sitter i soffan och njuter av semestern med senaste numret av Hästmagazinet i min hand. Tänkte tipsa om lite artiklar och reportage som är värda att läsa!
  • "Så rider du stora hästar"
    Dressyrryttaren Anna Brown, 1,60m, berättar och förklarar hur ett vanligt träningspass ser ut för henne och hennes 1,80m höga Damascus. Dom har placeringar och vinster upp till Prix S:t Georges. Jag har samma tankegång och synsätt på ridningen som Anna har så det är väldigt intressant läsning som ger små tips och råd som jag absolut kommer ha användning av i min egen ridning. Artikeln vänder sig främst till dom som rider stora hästar men är nyttig även för dom som rider "normalstora".

  • "Marielle har öga för hästbilder"
    Man får läsa om Marielle Andersson som är fotograf hos Hästmagazinet och en av Sveriges mest kända. Läs om hennes jobb för Hööks nere i Spanien, tips till fotografer och massa annat intressant!

  • "Ruta in träningen"
    Ridtips som man kan använda i egna träningen eller som instruktör. Får hästen aktiv, lösgjord och rak. Nyttigt som absolut ska testas nästa gång dressyr står på schemat!
Självklart en massa annan läsning som är intressant men det var dessa jag fastnade mest för :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback