Mina första egna lektioner för terminen

Bild från sommarbetet, busöron! <3
 
Hade mina egna första lektioner för terminen ikväll. Har fått tagit över 2 grupper då instruktören har fått annat jobb. Det gick minst lika bra idag som det gjorde i måndags! Lektionerna flöt på hur fint som helst och jag fick den effekt jag ville av alla ekipage. Denna termin kommer att bli awesome!
 
Idag när jag stod där mitt på ridbanan och instruerar, med vetskap om att jag vet in i minsta detalj vad jag pratar om och man ser att eleverna tar till sig och det fungerar, så kände jag att det är det här jag vill göra. Får ni chansen att testa på att vara instruktör, TA DEN! Det är en otrolig känsla att få stå och lära ut om det bästa som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback