Lösgörande arbete efter en veckas paus

 
Efter förra veckans paus från dressyrarbetet kände jag att det var dags att ta upp det igen. Jobbade mycket lösgörande från början, väldigt basic. Ville att han skulle ha en egen framåtbjudning, bra takt, bli lösgjord och söka stöd. Jag var väldigt svag i min egen sits idag av någon anledning så det blev lite ostadigt. Kände ändå att jag kunde lösa det bara jag tänkte till. Red igenom en hel del skänkelvikningar för att få han ännu mer lösgjord och till slut så släppte det. Imorgon blir det uteritt och hoppa stockar som gäller!

Kommentarer
Postat av: lovisa

alltså........ jag fattar ungefär 20% av det du skriver. kan du inte använda hästord som TILLOCHMED jag fattar????

Svar: HAHAHA, ska fixa det ;)
Pernilla Larsson

2013-08-27 @ 19:16:21
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback