Första intruktörstjänsten för terminen

Supersöta Charlie!
 
Hoppade in som vikarie igår för Johanna när hon och de andra var och provred hästar till ridskolan. Hade en barngrupp, 2 vuxengrupper som rider både hopp och dressyr och en ren dressyrgrupp. Mycket blandade ryttare där man som instruktör måste anpassa sig efter varje enskild individ. Att sedan anpassa varje lektion efter utbildningsnivå är också svårt. Hur det gick? Helt ärligt? Jag tycker det gick jättebra! Kände mig mycket säkrare än på länge och visste till 110% vad jag pratade om, ville förmedla och vad jag instruerade. Ååh, tack tack tack underbara ridledarutbildning! Jag säger att detta komma att bli mitt år!
 
Ni som har ridit för mig tidigare och som fick rida för mig i måndags. Någon som märkte någon skillnad? All kritik välkommet för att jag som instruktör ska utvecklas i rätt riktning! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie Parkman

Pernilla, kör ni igång med drop-in-ridningen denna vecka också? Tänkte hinna med någon lektion innan jag flyttar ner till Sthlm. :)

2013-08-13 @ 22:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback