Vildhästen är tillbaka...

Foto: Rebecka Borg, tidigare i år
 
Glöm allt jag skrev igår om vilken lugn och trygg ponny jag har. Idag var det som bortblåst; taktade, sprang på tvären, for om Annie och Grallan som skjuten ur en kanon, exploderade i varje galoppfattning, växlade mellan trav/tölt sista biten. Just det ja, det var en trög handikapp-ponny som jag köpte från ridskolan. Tror att Lusen lämnade kvar den personligheten där och blev den vildponny han alltid varit ;)
 
Ikväll lyxar jag till det och tar hand om mig själv. :) Har gjort bort en massa jobbiga måsten, har ingen disk som står och tar plats, kylskåpet är fullt och inga sopor finns under diskbänken. Usch vad vuxen jag lät där, bara massa tråkiga saker men det är ju sånt som måste göras. Imorgon blir det jobb x2; Brux 05.00-13.30, ÖOR 16.00-20.00 och där emellan ska jag hinna ta hand om Lusen. Hans motion blir longering imorgon!

Kommentarer
Postat av: ulrika vestin

läste rubriken och tänkte
"tjohoo buffalo mulle är tillbaka"
men det var han inte :(

så jag undrar, när kommer han tillbaka till bloggen??? :)

2013-04-21 @ 18:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback