Var tog motivationen vägen?

 
Ååh, så omotiverad man kan bli! Som säkert många vet har Bruxgården brunnit så gymmet är totaltförstört.  Det kommer att dröja några månader då allt ska renoveras från grunden då allt är förstört. Vilket betyder att  jag inte har något gym att gå till, inte heller några instruktörsledda pass. Dock skulle dom försökta få till något utomhus men det känns lite långt bort då det kom en snöstorm från ingenstans. Suck... 
 
Måste. Hitta. Motivation.
 
Hur hittar ni motivation till att träna när allt går emot? Inte har jag råd att lösa något gymkort någon annanstans heller...

Kommentarer
Postat av: Jenny T

Promenera är gratis och det finns ju massor av backar att träna i för extra motion. Det är lite segt att komma igång, men när man väl har börjat gå känns det bättre och bättre. Om man dessutom promenerar istället för att ta bilen spar man pengar. =)

Svar: Absolut! Promenader tycker jag om, dock hatar jag att springa utomhus men älskar att göra det på löpbandet. Sjukt va?
Pernilla Larsson

2013-04-08 @ 10:10:38
URL: http://livetpaenkant.blogg.se/
Postat av: Rebecka Holmberg

Oj! Har Brux brunnit!!? Vad tråkigt :(
Förstår verkligen de där med motivationen, har själv en som går upp och ner rätt mycket just nu. Men jag brukar kolla på inspirerande personers bloggar ;) Brukar bla bli inspirerad av din! Men en bra träningsblogg (tycker jag) är en av mina tränare här i Luleå, hennes sida är http://www.lopningforalla.se/index.php/bloggar/varabloggare/vinden-mot-kinden
Kanske kan även du hitta motivation där :)
Kram

Svar: Jaa, jättetråkigt! :(Men tack! Kul att höra, hade jag ingen aning om :)
Ska kika runt och bli inspirerad då!
Pernilla Larsson

2013-04-08 @ 11:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback