Ut i sadeldjungeln igen

 
Sadeln som jag köpte och trodde så mycket på fungerade inte alls för mig, inte särskilt bra på lilleman heller. Har några intressenter på den så förhoppningsvis blir den såld. Nu känns det som att jag försökt testat så många sadlar själv så nästa steg blir att besöka en sadelutprovare. Förhoppningsvis har hon en sadel som kommer att passa oss som handen i handsken. Denna jobbiga sadeldjungel, kan det inte bara finnas en massa sadlar som passar oss så det bara är att välja?

Kommentarer
Postat av: Therese Ahlqvist

Har du provat en Morris and Nolan ponny 16.5 tum och bomvidd 34 eller 33?

Svar: Hej!Har testat en MN 17 men den har för långa kåpor för mig... Tror att 16,5 kan bli för liten för min del :(
Pernilla Larsson

2013-04-02 @ 14:03:48
Postat av: Therese Ahlqvist

Okej. Vad synd, för den tror jag kan passa din häst. Men får du chansen så tycker jag att du ska prova en 16.5. Du är ju inte så stor ;)

Svar: Får se om sadelutprovaren kan tänkas ha en sådan, ska dit på torsdag! :)
Pernilla Larsson

2013-04-02 @ 20:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback