Sådär barnsligt lycklig

 
Stalltjänst hela dagen lång! Som om inte gårdagen vore nog med tävling ;) Skämt åsido, kan inte tänka mig något underbarare än att tillbringa helgerna på bästa stället på jorden. Det är en underbar känsla när det pirrar i hela kroppen när man svänger in på vägen upp mot stallet. Att träffa och skratta tillsammans med alla underbara, fantastiska och fina människor som alltid får mig att må bättre än hur dålig dag jag har (ta åt er ni som känner er träffade). Att gå in i privatstallet, vissla och se ett par underbara ögon som kikar fram och möter en med massa bus när man öppnar boxdörren. Idag känner jag mig sådär barnsligt lycklig. Livet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback