Påskens hästeri

 
Har haft en riktigt bra påsk! Massor av tid att lägga på hästen min, viktig tid i form av mys och massa kärlek. Ibland hinns det inte riktigt med på vardagarna så man får göra det extra mycket när väl tiden kommer. Teori med HFA i fredags där jag körde "Vad man ska tänka på när man rider fram inför tävling". Det var väldigt uppskattat vad jag har hört från dom som var där! :) Jättekul!
Lördag och söndag dressyrträning för Gunilla och han var riktigt fin! Alltid lika roligt när tränaren pressar en till gränsen och gärna lite över för att se hur mycket vi som ekipage klarar. Jag var inte i toppform måste jag erkänna så det blev ingen topp men fullt godkänt! Träningarna blev filmade så ska se om jag kan lägga ihop de bästa bitarna av båda dagarna :)
 
Efter en tuff träningshelg blev det bara en mysdag. Ut på promenad i vårsolen och bara vara!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback