Jag älskar livet!

Foto: Viktoria Westin
 
När jag for till stallet hadde jag bestämt mig för att rida ut. 5min från då jag parkerat gjorde jag om dagens planer och hängde på Johanna och Camilla när dom hoppade två ridskolehästar. Kände att jag kommer inte hinna hoppa förrän nästa helg så jag kunde inte hålla mig :D Red ett rätt tufft markarbetspass med mycket samling och energi i honom. Hoppade något skutt innan ponnygruppen skulle in. Hade sån tur så medan dom värmde upp fick jag hoppa bana för Camilla 2ggr och vilket kraftpaket till ponny jag har! Power och energi och vilka fina språng han gör. Detta är en helt ny ponny, har har så mycket mer självförtroende för allt nu än vad han hade tidigare så för mig är det bara att hänga på och peppa honom. Motivationen och inspirationen är på topp!
 
Shit vad jag älskar livet just nu, allt är bara så underbart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback