Erikträning dag 2

 
Fortsatt arbete idag med raka linjer. Samma uppvärmning som gårdagen. Satt klockrent från start. Fortsatte hoppa fram genom att ta de två bommarna och känna på 3 hinder till. Han var klockren här! Riktigt bra energi och framåtbjudning, hoppar kanon på alla hinder och ändå väldigt uppmärksam på mig. 
 
Sedan banhoppning direkt! Massor av raka och brutna linjer, kombination och lite titthinder. Trodde att han skulle ha träningsvärk sedan gårdagen men icke. Han öste på som jag vet inte var och var jättefin! Lite söt är han allt när vi kommer på vattenmattan ;) Är jättenöjd med vår insats idag! Trots lite soppatorsk på slutet kändes han bättre idag än igår, finfin ponnyn!
 
Jätteroligt att få vara med på månadsträning hoppning igen! Har jag råd och är ledig ska jag absolut vara med nästa gång Erik kommer upp igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback