Underbara sovmorgon

 
Ååh, underbara sovmorgon! De nätter man kan sova helt avslappnat utan att tänka på att man måste upp en viss tid och inte ligger spänd och väntar på att någon kanske ska höra av sig är lyx i vardagen! Det bästa av allt är att jag får uppleva samma sak inatt/imorgon :D
 
Vad har dagen att erbjuda? Har fått ett nytt ekipage som jag kommer att börja träna 1ggr/veckan och vi har första passet idag. Är lite pirrig och nervös på ett positivt sätt och det känns riktigt roligt att dom har valt just mig som tränare! Mer utvärdering kommer i eftermiddag hur det gick. Efteråt tänkte jag ta my precious och gå en sväng bland hästarna och förhoppningsvis få lite bilder att bjuda på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback