Hämnden är ljuv

God kväll alla vildbattingar!
 
Åååh, ni ska bara veta vad jag gjorde idag! Tänkte lura pygmen lite så jag stod som en ljus när hon slängde på mig all utrustning, stod lika snällt när hon förberedde för att skutta upp på min rygg. HAHA! Trodde hon verkligen att det var utan en räv bakom örat? När hon drar sadelgjorden spänner jag ut magen så mycket det går och precis när hon är på väg upp drar jag in magen och swosh! Där for sadeln! HAHAHAHAHAHAHAHA! Så kul man kan ha på en fredageftermiddag. Låtsades som ingenting men hon genomskådade mig totalt...
 
Tydligen skulle vi skutta över pinnar idag. Skittråkigt så man måste svänga och ha sig så mycket, skitjobbigt ju! Mycket roligare när man kan springa i 190 knyck och göra en superman! Nej då, inte idag. Istället ska vi byta galopp hit och dit och jag var alltbra sugen på att hoppa över hon i mitten istället för pinnarna... Fast på slutet tyckte jag att det blev roligare! Vi skulle jogga över pinnarna istället för skutta! Jogga långsamt skulle vi också och tydligen skulle jag ta i mer med bakkärran. Ett, två, stånk, stön, fnork, fnork, tre, fyra, jämarns så snygg jag är nu, fem, sex, över! Dags att gasa! Massa beröm fick jag också från pygmen varje gång vi kom över utan att leka plockebin (vilket var noll ggr för er som undrar, jag var kungen över alla idag!). Livet blir så mycket roligare med en klapp på halsen och lite bäbisprat i öronen (shit... erkände jag verkligen det där?!). Ni ska bara veta hur trött jag var efteråt, att ha roligt tar på krafterna!
 
Har upptäckt att en ny plutt har kommit till stallet. Pygmen verkar tycka om denna plutt som alltid verkar vara totalt oskyldig och en liten ängel. Tidigare dagar har jag visat min avsky genom att morra och hota med strejk om detta konstiga beteende fortsätter. Jag menar, hallå?! Allt godis och "du är så bra" tillhör mig! Har det fungerat? Knappast. Inte ens om jag vänder bort huvudet tar pygmen notis. Crap. Så jag har valt en helt ny taktik; ignorera allt med plutten. Att bara ställa in mig i spiltan sådär och lämnad åt mitt öde utan mat och vatten (nej, jag överdriver inte det minsta) och umgås med plutten istället är inte schysst. Men vet ni vad? Pygmen tittade in för att säga god natt och började klia sådär äckligt skönt, sådär så man slappnar av totalt, ögonlocken blir tunga och... KLONK! Det var inte bara en gång huvudet åkte rakt in i väggen på grund av att jag slumrade till. Lite pinsamt då stora gul skrattade rätt gott åt mig i början tills han blev lite avis. Till slut somnade jag totalt och utan vetskap om hur länge jag sovit vaknade jag av att det var middagsdags och pygmen var borta. Hon är slug den där kortväxta dvärgen... Nästa gång ska jag under utpressning få hon att klia mig hela natten... Gör hon inte det avslöjar jag alla pinsamma saker hon gjort... Hähähä....
 
/ The boss, Lucifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback