Anders Eriksson clinic

Clinic idag på ridskolan med Anders Eriksson! :) Har alltid varit lite smått intresserad av tömkörning men aldrig riktigt upptäckt bredden som finns inom det. För mig är det början till inridning och inkörning och en variant av longering, inte så mycket mer. Visst tänker man spanska ridskolan och de dom arbetar med också men ja, det har aldrig fallit mig riktigt i smaken. Men oj så fel man kan ha! Mycket inspiration, många idéer och nyfunnet intresse fick jag med mig hem idag! Ååh, längtan efter att ha en häst att jobba med är stark nu!
 
Clinicen var riktigt bra! Ni som inte var där missade något! Ni som får chansen att lära och ta del av Anders kunskap, ta den! :D
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: JA och vilka jävla ögon karljäveln besitter!!!!!!!!!!

2012-10-25 @ 21:22:34
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se
Postat av: Anonym

sv: hahahaha jaaaa! när ska vi ta julbaksmys??

2012-11-28 @ 18:21:25
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback