Roadtripen till Linköping

Äntligen hemma i Norrland igen! :D Det har varit en grym roadtrip måste jag säga! En massa nya kunskaper och erfarenheter från kursen som kommer att vara nyttigt att ha i jobbet, rolig kurs dessutom! Man bjöd på skratt också, inte varje dag skurmaskinen skenar iväg med en rakt in i väggen...

I onsdagskväll tog vi en shoppingtur i Linköping stad och jag föll verkligen för den! Underbar stämning, lagomt stort, enkelt att hitta och folkvimmel som sällan uppkommer i Övik. Shopping till lägenheten blev det också + en sväng in på Hööks på vägen hem ;)

Trots resan ca 73 mil enkelväg så hade jag inte tråkigt en sekund! Lite drygt sista biten ner men annars har vi skrattat, sjungit allsång, haft intressanta konversationer och bara umgåtts som två härliga kompisar! :D Jag har verkligen världens bästa arbetskollega, helt klart!

Underbart gröna Uppsala!


Bilkö i Stockholm.. Orsakad av ett värdetransportrån vi hamnade mitt i, haha!


Hemfärd, underbart gröna och vackra natur och härliga sol! Någonstans söder om Stockholm om jag inte är helt borta..


Höga kusten bron sisådär 23.00 på kvällen, lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback