Dressyrtävling och debut

Foto: Rebecka Borg

Jag är så stolt över honom så det finns inte. Vi har inte tävlat sedan nov-dec 2005 och idag levererade han mer än någonsin tidigare. Positiv hela programmen igenom, bra tryck i bakkärran, stadig och fin i formen. Gjorde precis allt han skulle, mycket bättre än mina förväntningar. Mitt mål idag var att komma runt med en bra känsla och ha roligt, och om jag hade! Jag satt och log och skrattade omvartannat i båda programmen och känslan var så bra! Shit vad fin han är. Det är sjukt att han är en ridskoleponny som mest går barnlektioner och kommer upp i så pass höga procent.

I LB:2 hamnade vi på 62,33% och i LA:3 på 54,19%, i debuten går han så bra! He's simply the best.

Och jag gissar att ni ser vad jag menade tidigare? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback