Why am I crying?

Bild i repris, I know. Har fräschat upp mig genom att tillbringa kvällen hos frisören. Nu ska jag bara få fingrarna ur arslet, ta mig till stan och köpa hårfärg så blir det komplett. Hann smörja tränset till morgondagens dressyrträning med ponnyn också. Ska man träna för en grym tränare måste vi ju glänsa på alla plan ;) Malin kommer troligtvis att filma också. Efter att ha sett filmen från i fredags vet jag vad vi måste träna på. Så otroligt nyttigt att bli filmad och framförallt betyder det jättemycket att ha kvar minnena.

Dags att göra sig klar för sängen. Kör igång 05.00 imorgon. God natt och sov gott allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

busted:( schhh säg inte till nån! hade vart kul om man kunde trycka på en ON-knapp och bli osynlig nån timma, sitta i ett hörn och dreggla åt alla gobitar på gymmet ;) ska söka patent på det :)

2012-03-05 @ 21:39:02
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback