Vardagslyx som jag gillar

Ledig dag idag från jobbet. Sov tills jag vaknade, låg och drog mig ett tag och sov lite till. Strax före 9 klev jag upp och har inte gjort direkt mycket sen dess. Går runt iförd endast underkläder och en tjocktröja. Äter frukost i min egen takt och sitter nu och ser på Grey's Anatomy. Jag gillar såna här morgonar. Vardagslyx kallas det för. Vad resten av dagen har att erbjuda är inte bestämt än. Det enda som jag vet är att det är ridning ikväll. Jag gillar det också.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men va kul att du har en blogg! Hade jag missat totalt. Hur går det med hästeriet? :) Hoppas jag ser er på någon tävling snart! Kommer nog till övik i augusti och tävlar, om allt går som planerat.

2012-03-29 @ 12:58:06
URL: http://jgrundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback