Saker du inte visste om mig som person

Saker du (kanske) inte visste om mig som person;
  • Jag är en känslomänniska ut i fingerspetsarna; jag tar beslut efter vad hjärtat säger, ytterst få ggr har förnuftet något att säga till om. Har både gråtit och skrattat över de besluten.

  • Jag är en dramaqueen så det sjunger om det. När en kompis kom hem och överraskade mig efter att inte ha träffat henne på över 1 år hoppade jag och skrek och grät om vartannat för att jag blev så glad.

  • Trots att jag är en känslomänniska har jag jättesvårt att prata om känslor. Än mindre säga till någon hur mycket personen betyder för mig. Skriver jag till någon att den betyder något för mig eller/och att jag älskar personen så menar jag det av hela mitt hjärta och skulle göra vad som helst för den personen.

  • Jag har endast sagt "Jag älskar dig" till en person mellan fyra ögon under hela mitt liv. Första gången fick jag pressa fram det i en viskning.

  • De gånger jag kallar folk för skitunge, dyngas eller liknande så är det så jag säger hur mycket jag tycker om personerna i fråga; jag kan helt enkelt inte få fram de ord jag vill utan visar min uppskattning på detta smått störda sätt.

  • Har jättesvårt för att falla för någon och bli kär, men när jag väl blir det fyller känslorna både själ och hjärta. Antingen är det 110% känslor eller inga alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback