Partybowling och mello

Har krypit ner under täcket och satt på mysig kvällsmusik (eric saade). Kände att jag blev lite inspirerad av de få sekunder SVT kunde tänka sig att visa denna gullepojke i tv-rutan. Alldeles för lite tid kan jag tycka. Och hur tänkte dom när dom gjorde den så kallade "hyllningen"?! Snarare sågning skull jag säga, det gjorde lite ont i hjärtat måste jag erkänna.

Kvällen har varit grym; start med partybowling med underbara människor. Vi levererade mer än vad alla de andra gjorde tillsammans (i alla fall fler klot i rännan, men vi levererade!). Själv så varierade jag mig mellan att skicka klotet rakt ner i rännan eller totalkrossa alla käglor och ta ner alla samtidigt. Inte något mellanting här inte! Synd bara att det första uppenbarade sig lite mer än det andra..

Avslutade kvällen med finalen av melodifestivalen (som ni säkert redan räknat ut) på ridskolan. Mycket bra final, bättre än på många år! Vinnarlåten förtjänade det helt klart, dock tyckte jag lite synd om sötnosen Danny. Det gör verkligen ont i hjärtat när man ser någon bli så oerhört besviken.
Beröm till Gina också! Hon lyfte hela showen lite mer än alla andra. Kärlek till sundsvallsjäntan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback