Onödigt att bli sjuk

Vilken störd helg! Grym kväll i fredags med Rosenström, sov sisådär 5 timmar innan det var dags att kliva upp och åka iväg till Sundsvall på shopping. Det jag hittade ser ni på bilden nedanför :) Kände mig krasslig redan när jag klev upp och på kvällen slog det ut ordentligt. Hela gårdagen var jag sängliggande och sov bort alla timmar. Hemma från jobbet idag och försöker samla energi och hitta tillbaka. Det är mycket bättre idag så jag hoppas att det fortsätter så för jag har verkligen inte tid eller lust att vara sjuk nu! Förhoppningsvis tar jag vara på dagen och gör något vettigt av den istället för att sitta i soffan hela dagen...

WCT-jacka - Hööks, T-shirt - Hööks, bakskålar - Lagerhouse, tröja - Gina Tricot, skärbräda - Lagerhouse, smörknivar - Lagerhouse.

Kan inte bara den där perfekta lediga lägenheten dyka upp nu så att jag kan flytta in med alla saker?! Just nu samlas dom bara på hög och göra inte särskilt stor nytta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback