Kul då. Nej.

Jaha, då sitter man här då när man egentligen skulle rida dressyrträning. Livet suger när man är sjuk. Började dagen med att må riktigt, riktigt pissdåligt på jobbet så ringde och avbokade (något mirakel lär ju inte hända) både dressyrträningen och barngruppen ikväll. Det är inte rätt mot varken Lusen eller Camilla att jag inte ska kunna ge 100% på träning så den är flyttad till på tisdag istället. Är jag inte frisk då kommer jag gå i taket. Barngruppen vill jag inte heller ska ha en ridinstruktör som inte har fokus till max, speciellt när det är hoppning. Plus att instruktören bör ha en röst också.. Har varit utan min vanliga röst sedan i fredagsnatt, kul liv.

Nu är det bättre än imorse men ändå inte fullt hundra. Strejka livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback