Hemma från fjällresan

Sitter i soffan, väskan är halvt uppackad och chokladen uppäten. Trött, är öm i hela kroppen och huvudet är segt som kola. Men vet ni vad? Jag skulle hur enkelt som helst åka tillbaka i en vecka till. Jag älskade det, varje minut vi var där uppe. Från då Hans plockade upp mig i onsdags kväll, då vi inte kom i säng förrän 03.30 på natten, alla skoterturer, alla underbara skratt, alla minnen till dess att vi drog åt olika håll från Björna. Jag saknar det redan. Vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig för att ni ska förstå hur fantastiskt underbart vi hade det där uppe i Kittelfjäll. Kan inte med ord beskriva hur mycket människorna som följde med mig upp betyder för mig. Läser ni det här så är ni mitt allt, utan er skulle jag inte existera.

Alla behöver vi såna här resor ibland; för att komma bort från vardagen, bara leva och skratta utan att ha tankarna på allt annat. Slippa problemen, folk som drar i en från alla håll och kanter och allt annat som snurrar i skallen. Nästa gång stänger jag mobilen från då jag kliver ut från dörren tills dess att jag kommer in igen.

Bild från då vi påbörjade de 36 milen hem. Så otroligt vacker natur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback