Det som händer på jobbet, stannar på jobbet. Eller..?

Jobbkaos 1
Emma byter soppåse och jag ska pressa vatten ur en mopp. När jag trycker på pedalen tar det stopp = jag trycker hårdare. En lättare smäll hörs och plötsligt forsar sisådär 10l vatten ur vattenbaljan. Jag får panik, hoppar upp och ner och skriker på Emma. Emma vänder sig om och börjar asgarva innan hon förstår hela situationen och hinner stoppa den sista litern som är kvar i baljan. Där står vi dubbelvikta av skratt med 9l vatten på golvet. Bra gjort.

Jobbkaos 2
Vi byter sängkläder och kastar ner kläderna nerför trappen (dom landar på tredje nedersta steget). Emma går ner och fortsätter mot städskrubben. Jag går ner lite senare, trasslar in mig i sängkläderna, snubblar ner för trappen och åker rakt in väggen på andra sidan. Emma tittar ut när hon hört smällen och ser mig i en hög på golvet och nerdragna sängkläder från trappen. Klantarsel.

Kommentarer
Postat av: Hasse

Radarparet alltså ;)

2012-03-28 @ 09:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback