Det är hon som gör att jag älskar mitt jobb

Just nu är inte humöret på min sida kan jag känna. Man blev lite bortskämd på fjällsresan! Totalt kaos på jobbet idag; stress, stress, stress. Efter jobbet köra direkt ut till fotojobb (av det jag sett i kameran blev det riktigt najs!) och sedan till Filidutten för att baka muffins och fira hennes födelsedag (som egentligen är imorgon men hinner inte). Skynda sig hem, kasta i sig mat och sedan styrelsemöte. Gick strax efter 20.00, kände att jag behövde få komma hem och andas lite i alla fall innan sängen kallar.

Jobb imorgon, utan Emma. Jag kommer avlida. Bortskämd är vad man är. Hoppas snorungen blir frisk snart. Det är ju trots att Emma som gör att jag älskar att gå till jobbet och håller mitt humör uppe. Ska bli intressant att se hur man känner sig när man jobbar ensam imorgon. På ett område jag knappt kan halvt. Heja.

Kommer knappt kunna andas imorgon heller. 8 timmars jobb på Brux och sedan 4 timmars jobb på ridskolan på kvällen. Helt plötligst känns helgen mer efterlängtad än vanligt. Snaaaaart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback