Än så länge hänger jag med

Fjällsresan är awesome! Skoter hela dagarna, god mat, choklad, världens bästa kompisar och otroligt vacker natur. Helt underbart är det. Här kommer några intressanta händelser:
  • Redan första minuterna bakom Hans på skotern försöker han få av mig och han har inte slutat än. En gång var det otroligt nära då han gasade i en gupp, skotern hoppade och i landningen gasade han ännu mer. Foten och benet studsade ner i snön och upp igen. Hans skrattade...
  • Av någon anledning är det jättekul att driva med mig. Dygnet runt.
  • Idag blev jag plötsligt attackerad av snöboll efter snöboll av ingen anledning. Nästan... ;)
Ikväll blir det lasagne och "med andra ord", jag och Lovisa ska krossa killarna totalt. Igen.

Hörs och ses, den som gömmer sig bakom skotern är en mes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback