Utbildning och fotografering

Betessläpp i ridskolans sommarhage :)
 
Har precis diskat undan andra omgången disk men ändå är diskbänken full... Dessa hushållssysslor är inte roliga när dom aldrig tar slut! Morgondagen bjuder på utbildning för jobbet för min del, jag hoppas att det blir så för då åker jag och fotar betessläppet för ridskolehästarna imorgon! :D Valackerna ska ut til Arnäsvall i sommar och jag vill verkligen åka ut! Missade förra årets betessläpp och jag ser inget annat val än att vara med i år. Att fota överlyckliga hästar under sommaren är bland det roligaste jag vet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: vilken tur ;) och btw. jag har icke glömt bort att du fyllt år. har det bara knapert i kassan, såå antingen blir du uppvaktad som det så fint heter på inflyttningsfesten eller blir det senare i sommar, hoppas det är ok?!

2012-06-29 @ 09:51:00
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se
Postat av: Ebba

Vart i Arnäsvall?:) Bor där:)

Svar: Ute i Sörälvsjö hos Anette Johansson :)
Pernilla Larsson

2012-07-01 @ 20:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback