HFA levererar

Ååh, vilken underbart rolig kväll jag har haft! Som säkert många vet är HFA inblandat i träningslägret som är på ÖOR denna vecka. Ikväll hade jag föreläsning/teori med deltagarna och det blev så lyckat! Jag kände att jag nådde fram till varenda en och jag tror att alla fick en tankeställare hur verkligheten ser ut. Ååh, lyckorus är det jag känner just nu! Det är få saker i livet som känns så rätt som HFA gör för mig. Jag brinner för det till 110% och jag älskar att stå och föreläsa för barn och ungdomar. En storsatsning i höst ska bannemej göras, och jag måste lova mig själv att göra det också! För min skull, för att jag älskar det.
 
 
Ni som var på plats, vad tyckte ni om föreläsningen? :D

Kommentarer
Postat av: Therese den bäste!

Du var super duktig! Det var super intressant att lyssna på dig en av de bästa förläsarna jag hört!!!

Svar: Det värmer i hjärtat! :)
Pernilla Larsson

2012-06-21 @ 17:23:15
Postat av: Julia Westlund

Det var superbra!Jag tänker då inte dricka nån alkohol på ett bra tag! :D

2012-06-23 @ 16:22:00
Postat av: Emma Strandberg <3 Ohio

DEN VAR SUPERBRA!!! Verkligen nyttig.
Tack för att du kom och höll denna föreläsning för oss.

2012-06-29 @ 12:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback