Hemma tidigare än planerat



Tråkigt nog är jag hemma från Umeå tidigare än planerat. Åkte som sagt upp på fredagkväll, kom till vandrarhemmet och pågrund av vissa anledningar så slutade det med att vi sov på Scandic istället. Man ska då vara med om allt! Och självklart händer det ALLTID mig när jag reser! Scandic fick oss på bättre humör; underbara sängar och underbar frukost! Drog till hippo, hann fota de 3 första klasserna innan regnet verkligen öste ner och stormen var på ingång. Där var jag tvugnen att inse att kamerautrustningen skulle dö om jag ens försökte fota så vi bytte om, drog och käkade på Eurasia och sedan bio The hungers games. Efter filmen var det bara att packa oss in i bilen och åka hem. Tyvärr gick det för mycket pengar med boendeproblemet så jag åker inte upp idag. Skittråkigt då jag verkligen älskar att fota Umeås hopptävlingar! Men det kommer fler ggr :D

The hunger games solklar top-3 bland de bästa filmer jag sett senaste åren. Jag satt på helspänd hela filmen igenom och kom på mig själv med att sitta och skaka av spänning och nervositet. Se den! Den är värd varje öre som ni lägger ut! Kan knappt vänta tills tvåan kommer ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback