Åter till vardagen

Då var årets midsommar över och som alltid är den lika awesome som vanligt! :D Otroligt bra väder, underbara vänner och en fantastisk födelsedag som gjorde helgen totally awesome! Ni som var med, jag älskar er så otroligt mycket. Ni är de bästa jag har i livet!

Hemma i vardagen igen och hela eftermiddagen och kvällen går till att tvätta, baka tårta inför morgondagen, åka och äta middag hos föräldrarna och bli firad och städa lägenheten. Shit, jag har samlat ihop fler vuxenpoäng än vad jag räknat med. Inga fler nu tack, ungdom forever ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

grattis i efterskott pennan!!! vad härligt att du haft en bra födelsedag :D

2012-06-24 @ 16:00:12
Postat av: Josefine

Grattis i efterskott! :)

2012-06-26 @ 21:09:04
URL: http://josefinegidlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback