Snurrar i huvudet av allt som händer

Det har hänt så mycket denna vecka så det bara snurrar i huvudet! I måndags gjorde jag första dagen som "mini-chef" över sommarvikarierna på Brux. Vilket betyder att det är mig dom ringer vid problem, slut på varor, funderingar, frågor etc. Även företagen som har vår lokalvård hos sig blir vidarekopplade till mig om de har frågor och funderingar. Det är även min uppgift att lösa problem om det uppstår knepiga situationer; såsom om någon blir sjuk eller om det kommer in mer jobb (företag som beställer in extrastäd). Nu börjar det gå in att jag har fått ansvaret, mina chefer litar på mig så pass mycket att dom utan att tveka ger mig uppgiften. Tycker att det var nyss jag började jobba åt Brux på sommrarna och ringde själv upp sommarchefen flera ggr i veckan, haha! Vilken tur att filidutten har tagit över det jobbet ;)
 
På denna vecka har jag gått klädd i klänning 3ggr. I onsdags var det möhippa för Maria = klänning (sjukt rolig möhippa! Första jag varit på någonsin så det var en rolig upplevelse!). I fredags hade jag min inflyttningsfest (som var awesome! Världens bästa vänner!) och igår fick jag som sagt äran att fota Maria och Johans bröllop och jag var gäst = klänning. Haha, känns något ovant såhär i efterhand men kul att man får ha lite finare kläder ibland också. Inte bara arbetskläderna och stallkläder ;)
 
Avslutar denna vecka med att först fått äta middag hemma hos föräldrarna (grillad oxfilé, mums!) och nu ska jag slappa som man bara kan efter en tuff vecka i soffan! Börjar en film kl. 21.00 på kanal 5 som jag tänkte börja se i alla fall. Talladega Nights heter den, verkar rätt bra så jag hoppas att den är det också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback