Kan man göra så mycket på en dag?

Solnedgången och utsikten från min lägenhet ikväll! :)
 
Shit, vilken dag! Smått kaos på jobbet, trevlig fikastund med mamma, matshopping med pappa och resterande tid av dagen har spenderats med bästa Annie! Vi gick ut och åt en jättegod middag på Asia Thai Palace, sedan bio "Ice Age 2" (klart sevärd film!) för att efteråt avsluta med "War horse" hemma hos mig :) Känner att jag behövde denna kväll; bara koppla av med en av bästa vännerna och slippa tänka på allt annat.
 
Såg att jag fått några kommentarer ang. inlägget om bildstölderna. Eftersom blogg.se har fixat en smart funktion som gör att man kan svara direkt på kommentarerna så har jag gjort det. Så fort jag har tid kommer jag sätta mig ner och försöka förtydliga hela upphovsrättslagen så att alla vet hur den fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback