Hästarna är hemma!



Äntligen är finaste hemma! Gick bara och slog armarna om hans hals, borrade in ansiktet i pälsen och drog fingrarna genom manen. Helt sjukt hur mycket jag har saknat honom, till och med tårarna rann av lycka för att han är hemma igen. Nu kan jag när jag vill med 5min bilfärd åka och krama om honom. Kan inte tänka mig ett bättre sätt att spendera fredagkvällen på! <3

 
Fick i uppdrag att utfodra de hästar som står inne för natten (hovslagaren kommer tidigt imorgon) och passade självklart på att smyga ut i hagen till finaste hästarna. Är så glad att dom är hemma igen! :D

Kommentarer
Postat av: Rebecka

finaste ponnyn på jorden längst åt höger <3

Svar: Lusigt att du säger det för han stod inne i stallet och hade det gött ;)
Pernilla Larsson

2012-07-28 @ 00:40:15
Postat av: ebba

Hej! Hur får ni hem alla hästarna som? Kör ni fram och tillbaka? =)

Svar: Hästarna åkte i en hästbuss så den körde 2 vändor för att få hem alla :)
Pernilla Larsson

2012-07-28 @ 09:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback