Funderingar under morgonkvisten

Under morgonen kom en hel del funderingar till mig, någon av er läsare kanske har bra svar på mina funderingar också. Då får ni gärna berätta.
 
Detta funderade jag på:
 
... kan en människa byta svettlukt? Jag tycker inte att jag känner igen min egna svettlukt längre...
 
... varför luktar svett så äckligt? Och till en föjdfråga; vad innehåller svett egentligen som gör att det luktar så vidrigt?
 
... varför vämer inte killar upp innan de styrketränar? Och när dom väl är inne på gymmet snackar dom mer med kompisen och vilar än dom tränar. Hur är deras upplägg där?

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: HAHA men gere pernilla! 6km är ju svinbra!! haha btw.. du kommer dö då ska se va ja ska få hem.. HAHAHAHAH!!!!

Svar: Det är skitbra! Bara du som går och springer några km längre och tror att du är jättebra bara för det... Vilket du är också men det säger jag tyst...
Pernilla Larsson

2012-07-23 @ 15:33:59
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se
Postat av: Moah

Hahaha, det känns lite lustigt att jag faktiskt kan svaret på detta.. I alla fall. Det som luktar när man svettas är egentligen inte själva svetten, utan bakterier och grejer som ligger ovanpå huden. Även mediciner och dyl kan göra att svett luktar. I sig har svett knappt någon doft alls.. Att det förändras är säkert möjligt, men hur och varför har jag absolut ingen koll på :)

Svar: HAHAHAHAHAHA, så klockrent. Då kan min hjärnceller vila lite med det svaret ;)
Pernilla Larsson

2012-07-23 @ 15:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback