Dag 1 av helvetesveckan

Behöver jag säga att det blev total kaos?
  • Anländer till arenan och vi kommer inte in på grund av att larmet strular. Det har inte strulat ens litegrann under hela sommaren förrän idag då jag var med. Bara att köra vidare och hela dagens planering är rubbad.
  • Åker på upplärning med en sommarvikarie, lyckas under 10min sätta igång 3 larm. Bra jobbat.
  • 15min senare är jag nära på att sätta igång nästa larm.
  • Lovar 2 andra sommarvikarier att vara på plats 10.00. Kommer dit 10.30 då det blev kriskörning + biltankning + strulet med tidigare upplärningen...
  • Hinner endast 1 av de 3 ställen jag skulle hinna på tiden innan jag ska plocka upp kusin igen...
  • På grund av all stress blir magen en stenhård ballong och i 3 timmar går jag runt och ser gravid ut på jobbet. Magsmärtorna är ohyggliga vissa stunder så att jag inte ens kan gå rakt...
Trots alla missöden så är jag glad att jag jobbade med kusinen för vi hade grymt roligt! Ett exempel;
 
Jag ska skura sista golvet inne på toan och kusinen står och väntar med sopskyffeln.
Jag: Kolla vad jag brukar göra! *snurrar runt, gör ljudeffekter och ser allmänt störd ut*
Kusinens reaktion (chocktillstånd); Jaha.........

Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin

helvetesdagen.. tur vi har kul ihop iallafall ;D

Svar: Eller hur! Annars hade det aldrig gått! :D
Pernilla Larsson

2012-08-03 @ 23:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback