Awesome en helt vanlig söndagsmorgon

Tid 40.03 | Sträcka 6.01km | Kalorier 442
 
För ca 3 veckor sedan hatade jag löpning precis som jag gjort under hela mitt liv. Inte ens under fotobollstiden tyckte jag att springträningarna var roliga. Det var pest och pina rent ut sagt. För 3 veckor sedan skrattade jag när folk gav förslag på löpning som träningsform. Att jag idag, en tidig söndagsmorgon, skulle springa 6km på löpbandet på tiden 40min kunde jag inte ens drömma om. Då man bara blev anfådd att blotta tanken att springa tidigare till att göra detta resultat och känna att man klarar det då är man bannemej awesome. Jag är awesome.

Kommentarer
Postat av: Patrik Berglund

Bra kämpat. Nu har du bara 10 km milstolpen kvar!

Svar: Tack! Det kändes skitbra! 10km är absolut nya målet! Innan året är slut ska jag väl bannemej klara det!
Pernilla Larsson

2012-07-23 @ 19:55:48
URL: http://whitey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback