War horse och vårsol

Kvällen igår var riktigt najs måste jag säga! Roliga 5-kamp med tävlingsinriktade människor och mycket skratt, precis som det ska vara! Kvällen fortsatte med film i bästa genre; hästfilm! Först Spirit och sedan War horse. Under sista filmen var inte ett öga torrt; så otroligt underbar, vacker och älskad film. Den faller absolut under min topp 10-lista över historiens bästa filmer. Dock så tycker jag ändå att Hidalgo fortfarande är ett snäpp bättre...

Ikväll håller jag tummarna för att War horse vinner minst en oscar på oscarsgalan!

Vaknade upp strax efter halv 9 på stallet, såg lite på Gunilla-träningarna och åkte sedan hem. Var bara att byta om och dra och plocka upp Filidutten. Vi tog en supermysig promenad uppe på Varvet i det underbara vårvädret! Resten av dagen spenderades i soffan med film och en powernap. Nu Så ska det låta efter en underbart god middag från Matcompaniet :)

Jag fullkomligt älskar scenen när hästen springer över krigsfältet. Så känslostarkt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag bara MÅSTE se den, skiter i om det är bajskvalla, grinar ju typ av trailern, älskar BE BRAVE!

2012-02-26 @ 21:26:36
URL: http://mightybouncer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback