Problem, trubbel, trippel dubbel

Började gårdagen med att säga "ny dag, nya möjligheter". Skulle vilja ändra det till "ny dag, nya problem", för det var precis så det var. Hela dagen gick rakt åt skogen! Ingen fikakompis på jobbigt, hittade inte jobbilens nyckel förrän efter 20min, fick fara ensam till ett mardrömsställe att städa, tappade bort en viktig nyckel, internet fungerade inte, skadade armen på kvällen och när jag till slut kom hem så har rautern till internet gått sönder och det kommer dröja minst till ikväll innan det fungerar. Kul liv.

Ringde Hans och försökte få peppning, jag fick asgarv tillbaka och skämtade om att nu fattades det bara att det blev strömavbrott. Vad hände ett x-antal ggr inatt? Precis, strömavbrott. Jag är inte bitter.

Kommentarer
Postat av: Hasse

Thats what your made of! ;)

2012-02-15 @ 11:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback