It's time to get back to life

Nytt utseende, taggad till tusen och starkare än förr. Dags att starta upp bloggen igen med en drivkraft till tusen. Följ mig i livet, både med motgångar och framgångar. Se mig lyckas, ta mig dit jag vill i livet och leva fullt ut. Den nakna och brutala sanningen kommer att synas, vare sig ni vill det eller inte. Jag kommer att dela med mig av det mesta som händer i livet. Välkommen till min bubbla fylld av hästar, choklad, skratt och glädjen att leva livet!

Förresten, vad gillar ni nya designen? Fräck va? ;)

Kommentarer
Postat av: william

snygg header:D



Och vad tycker du om mina "Waiting for her prince charming" Modell bilder som jag har tagit på Louise:D

2012-02-05 @ 17:15:07
URL: http://funnyones.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: haah jaså du säger det! fin design, tycker dock det saknas lite rosa partier och en bild på mig ;=)

2012-02-05 @ 18:49:07
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: ulrika vestin

yeah du är tillbaka :)

har saknat att läsa denna blogg....

supersnygg header (?)heter det så ???

:)

2012-02-06 @ 16:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback